6 Mart 2019
Türkçe derslerimizde okuttuğumuz güdümlü kitap listesinde şubat ayında “Meraklı” kitabı vardı. Kitapla ilgili öğrencilerimizde farkındalık oluşturmak amacıyla ilk olarak oryantiring çalışması yaptık. Öğrencilerimiz belli noktalara koyduğumuz […]
5 Mart 2019
Türkçe ve sosyal bilgiler derslerinin ortak hedefleri doğrultusunda yürütülen “Kentlilik Projesi” çalışmaları için 5. sınıf öğrencilerimiz okudukları “Kariye Hazinesi” adlı kitaptan yola çıkarak “Kariye Müzesi”, “Vefa […]
5 Mart 2019
Chris Grabenstein’in “Bay Lemoncello’nun Kütüphanesinden Kaçış” adlı kitabını 5. sınıf öğrencilerimiz, yaratıcı drama atölyesiyle incelediler. Öğrencilerimiz, öncelikle eleştirel okuma yöntemiyle yapıtı yorumladılar. Yapıtın kahramanı Bay Lemoncello’nun […]
1 Mart 2019
İlkokul, ortaokul ve lise öğrencilerimiz “Küçükçekmece Okullar Arası Satranç Turnuvası”na katıldılar. Gençler Kategorisinde yarışan lise öğrencilerimiz 2.lik ödülünü, Yıldızlar Kategorisinde yarışan ortaokul öğrencilerimiz 3.lük ödülünü kazandılar. […]
1 Mart 2019
TED Atakent Koleji ailesi olarak kültürel değerlere sahip çıkmayı öğrencilerimize kazandırmak için yürüttüğümüz “Kentlilik Projesi”nin 5. sınıf öğrencilerimize tanıtımını Sosyal Bilgiler Öğretmenimiz Esra İşcan ve Türkçe […]
28 Şubat 2019
3.sınıf öğrencilerimizle İstanbul’un en eski ve ilk elektrik üretim santralini ziyaret ettik. Fabrikada elektrik üretiminin nasıl gerçekleştiğini, kullanılan makineleri yerinde hatta dokunarak keşfettik. Bugün müze olarak […]
27 Şubat 2019
Kariyer yolculuğumuzda meslekleri tanımaya yönelik etkinliklere bir yenisini daha ekledik. 20 Şubat Çarşamba günü 10. sınıf öğrencilerimizle Boğaziçi Üniversitesindeydik. Boğaziçi’nin çeşitli bölümlerinde okuyan öğrencilerin, kendi bölümlerini […]
22 Şubat 2019
Ulusal ve uluslararası etkinliklerin farkında olan öğrencilerimizle, beden eğitimi ve spor bölümünün etkinlikleri doğrultusunda, ANADOLU EFES- OLYMPIAKOS arasında oynan EUROLEGUE basketbol müsabakasına katıldık.
20 Şubat 2019
Okul öncesi dönemde çocuklar, nesnelerle olan ilişkileri aracılığıyla işlevsel bir sayı kavramı geliştirmeye başlarlar. Öğrencilerimiz de “100. Gün” çalışmasıyla sayıları ayırma, görme, bir önceki sayıyı okuma […]
20 Şubat 2019